Sorbet de pepene rosu,



1 kg miez pepene


2 liguri zeama de lamaie

200 g zahar

1 albus

2 fire menta



1. Miezul de pepene fara samburi sitaiat cubulete se pune intr-un bol si se mixeaza cu un blender. Se amesteca cu zeama de lamaie.Jumatate din acest piure se pune intr-o cratita.Se da intr-un clocot si se lasa sub capac 10 minute.

2. Se strecoara printr-o sita iar zeama se pune intr-o cratita. Se adauga zaharul si se mai fierbe 5 minute. Se ia de pe foc si se lasa la racit.

3. Pepenele ramas se adauga in sirop si se amesteca bine. Compozitia se pune intr-un aparat pt inghetata si se amesteca incontinuu pana ce se intareste.  Daca nu aveti un aparat de inghetata, asa cum nu am nici eu, se baga vasul la congelator si dupa o  ora sau mai mult se scoate si se mixeaza. Repetam de trei ori acasta operatie.  Se adauga albusul batut spuma, se mixeaza bine si se da la congelator 2-3 ore pana ce se intareste.

4. Globurile de sorbet se servesc ornate cu menta. Eu n-am avut si nu le-am ornat. Nu prea arata a globuri ca n-am nici o lingura speciala de inghetata. Abia azi mi-am cumparat una. Dar va asigur ca a fost delicios si racoritor!

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Vai Mari ce bunatate ai facut.....!
Pe caldura de afara sa tot papi asa ceva.Eu prefer sorbetul in locul inghetatei...nu e atat de caloric !
Te tzuc cu drag !

Aurica spunea...

ce siropos si racoros de bine arata si usor, foarte usor de pregatit..merge dupa o cina imbelsugata

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails