Negresa de post




Aceasta nemaipomenita reteta o am de la draga de Laura Sava.

V-o recomand cu toata caldura.

Este o reteta foarte usor de facut iar rezultatul este unul delicios.



Ingrediente:
- 1 cana zahar
- 1 cana apa
- 1/2 cana ulei
- 4-5 linguri cu gem sau dulceata (eu am pus dulceata de gutui)
- 3 linguri cacao,
- o mana nuci pisate (sau cocos daca nu aveti nuci)
- o lingurita rasa de praf de copt (cui nu-i place praful de copt poate sa puna bicarbonat stins cu zeama de lamaie)
- 2 cani faina
- stafide (sau mere, prune, caise uscate)
- arome ( vanilie sau rom, esenta de portocale, coaja rasa de lamaie sau esenta de lamaie, ce va place)


Mod de preparare.


Intr-un castron sau lighenas se pun toate ingredientele, se amesteca pana sa obtine o crema si se pune in tava de 25/30 cm unsa si tapetata cu faina sau cu hartie de copt. Se pune tava la cuptorul incins inainte la 180 de grade. Se coace la foc potrivit 30-35 de minute.
Cand este coapta( se face si proba cu scobitoarea) se poate presara pe deasupra nuca, ciocolata de post sau orice altceva va trece prin cap. Eu am pus ornamente colorate.
Se taie cand s-a racit.
Daca vreti sa faceti prajitura intr-o tava mai mare trebuie sa dublati reteta.


E delicioasa!

3 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place ca-i ciocolatoasa.Numai bine!

Mari spunea...

O faci si mai ciocolatoasa daca-i pui o glazura de ciocolata neagra!

Anonim spunea...

I was recommended this website by my cousin. I am now not certain whether or not this
post is written by him as no one else understand such particular
about my problem. You are incredible! Thanks!

my webpage bmi calculator for women

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails