Cornuri pentru mic dejun







Reteta asta o am de la Beatrice, o prietena virtuala, pe care o plac tare mult. Ea a pus reteta pe facebook si eu am executat-o iimediat, asa mult m-a tentat.

Este o reteta pentru masina de facut paine.


Puneti in cuva in ordine:
350 ml lapte caldut,

4 linguri zahar ekologic sau de care aveti,

putina sare,

2-3 linguri ulei,

3 oua,

650 g faina

un pachet drojdie uscata de la Dr. Oetker


Se seteaza programul de framantat si dospit.
Dupa ce masina isi termina programul, se scoate coca din cuva , se aseaza pe masa de lucru infainata. Eu am impartit coca in doua gramajoare si le-am intins pe rand in forma de cerc cu grosimea de 5-6mm si am taiat cercul in 8 sub forma de raze. Am pus la capatul lat o lingurita babana de gem de gutui si le-am rulat. Se pot umple si cu rahat, nuca si chiar cu branza dulce. Le-am asezat in tava de la aragaz pe hartie de copt si le-am lasat la cald sa mai dospeasca, vreo ora...
Dupa ce au crescut le-am uns cu ou batut cu un pic de lapte si le-am bagat la cuptor.

Ies extrem de pufoase si se pot manca atat calde cat si reci cu o cana de lapte alaturi, sau fara.

Pofta buna!

8 comentarii:

Danutza spunea...

Arata super bine! Delicioase!

maria mihalache spunea...

Ce-mi plac cornurile astea care merg de minune la micul dejun.
Pup,draga mea!

langmina spunea...

Cred ca sunt foarte bune!

dian@ spunea...

foarte bune cornurile, ideale pentru micul dejun...la noi au mare trecere cornurile astea!..te pup

Mari spunea...

Danutza, te invit cand mai fac.

Mari spunea...

Medy, ti-am propus un schimb cu melcii tai i te-ai facut ca ploua. Multumesc de vizita!

Mari spunea...

langmina invitatia e valabila si pentru tine.
Pupici!

Mari spunea...

Diana pup gropitele!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails