Sendvis cald cu cascaval Sofia




N-am mai scris de mult pe blog desi aveam cateva retete pe care puteam sa le postez.
Acum m-am trezit ca vreau si eu sa particip la Concursul de senvisuri de la Delaco.
Asa ca am pregatit acest sendvis cald cu cascaval Sofia si cu ceva elemente decorative.
 
Ingrediente:
Paine pentru sendvis
O Felie de cascaval Sofia
2-3 masline fara samburi
Cateva feliute de ceapa
O bucatica de gogosar
Menta proaspata
 
Preparare
Am pregatit maslinele si ceapa pentru decorat, am pus painea in prajitorul de paine si intre timp am taiat o felie de cascaval Sofia. Cand prajitorul m-a anuntat ca painea este gata pregatita, am scos felia de paine din prajitor, am pus deasupre felia de cascaval si am ornat-o cum m-am priceput. Cam atat.
Sigur ca am mancat-o cu pofta.




4 comentarii:

maria mihalache spunea...

ce dragut este!
pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este tare nostim!
O zi buna!

Haplea spunea...

Foarte haios!!!

Aurica spunea...

foarte comic si in acelasi timp te face sa zambesti la inceputul unei noi zile, arata bine, foarte simplu si usor de pregatit ;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails