Premiu




Postari mai rar, premii cat de des!


Am primit un nou premiu de la Diana. Ii multumesc mult pentru premiu si pentru vizitele ei pe blogul meu.






Acest premiu are si el cateva reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Iata intrebarile.
1. Care este produsul de machiaj preferat?
-Desi uneori car foarte multe dupa mine aproape ca nu mai folosesc niciunul, doar o crema sau un fond de ten. Rar un dermatograf. Ideea e ca eu stau acasa si ies fparte rar si atunci uit ca exista aceste produse.
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
-Daca Diana nu stie, eu nici atat. Eu prefer oricum ce ma avantajeaza pe mine.
3. Care este desertul tau preferat?
-Cozonacul cu mac.
4. Culoarea preferata?
- Culorile de pamant.
5. Care este prenumele tau?
- Mariana
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
-Acum la radio: Cornel Fugaru" De ce-ai plecat din viata mea?".
7. Pisici sau caini?
-Si una si alta, dar acum am 3 pisici si nu mai e loc si de un caine.
8.Ceva despre mine...
-As vrea sa nu mor inainte sa vad Roma.

Vreau sa dau mai departe acest premiu urmatoarelor blogarite:
1. Daniela(bucataria moldo- ardeleneasca)
2. Miha ( dulciuri fel de fel)
3. Pica Flori( Bucutaria- marea aventura)
4. Maria Elena (Dulce sarat)
5. DiaMar (bucataria galbena)
6. Doina( Arta culinara Doina)

Si tuturor celor care ma viziteaza si-l doresc.

3 comentarii:

Lubita Iancu spunea...

Felicitari Mari!

Mari spunea...

Multumesc Lulu, pentru felicitari si pentru vizita!

maria elena spunea...

Mari iti multumesc mult de tot pt premiu, am venit sa mi-l ridic. Sunt bucuroasa ca ma ai in gandurile tale, te pupic. Iti doresc spor la bloggerala!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails