Alba Iulia....pazea.4





Dupa ce ieri am scris si pus fotografii 3 ore, nu stiu ce s-a intamplat ca am pierdut tot. Nici nu-mi vine sa mai scriu, dar am ramas datore , pentru ca toti cei prezenti la marea intalnire m-au impresionat in felul lor. Toti sunt oameni nemaipomeniti, frumosi la suflet si la trup, pe care oricine si-i doreste prieteni.
De mult timp imi doresc sa fiu bunica. N-a fost sa fie inca....
Dar inca odata am regretat ca nu sunt, vazand scumpetea de nepot al familiei Toncean, Sidy si Vali.
El cu parintii au venit sa-i ia pe bunici ca sa continue calatoria dupa ce se desparteau de noi.
"Generalul" Alex ii chema la ordin pe cei doi, iar ei raspundeau docil. Nici nu o striga bine pe
"buni", ca imediat intindea manutele si vroia la "bunu". Si cata bucurie si dragoste se citea pe chipurile celor doi!
Gratie lor si noi am beneficiat de o cazare sigura si ieftina la Hotelul militar, fapt pentru care le multumim. Iar in cele trei zile, Vali a fost sofer pentru Alina , Nico si Silvioara, atunci cand trebuia sa ne deplasam la diversele locatii. Frumoasa familie, vesela si amabila! Sunt bucuroasa ca am avut ocazia sa-i cunosc!




Cat au stat cu noi, Menuca si sotul ei Sandu, au fost nedespartiti, poate s-au despartit pentru cateva minute ca sa faca vreun serviciu vreunei Gustoase, dar doar atat. A observat asta si Delia i-a vanat, pur si simplu, ca sa le faca fotografii. Inca nu le-am vazut nici eu, dar are multe.
Menuca fiind din Alba Iulia, a fost gazda alaturi de Anena. Ne-a asteptat plina de emotie, cum eram si noi, la autocar si ne-a condus la hotel. Ne-a insotit pas cu pas doua zile avand grija de fiecare, a treia a lipsit motivat din motive intemeiate. In afara de bunatatea, amabilitatea si candoarea ei, noi o pomenim foarte des pentru celebrele ei placinte pe lespede cu varza si cu branza, pe care ni le-a servit sambata dimineata la micul dejun si pe care le copsese cu noaptea in cap, ca mai erau calde. Am o mare admiratie pentru aceasta pereche frumoasa, plina de bun simt.


Toata admiratia mea pentru acesti doi oameni minunati, Doinita si Nicu.
Desi nu le-a fost foarte usor, au venit la Alba Iulia sa ne cunoasca.
As vrea sa mai aud si acum vocea vesela, calda si cu inflexiuni dosebite a Doinitei. Sa rad de ghidusiile si glumele ei care o insotesc tot timpul . Frumoasa si eleganta, Doinita e o prezenta care nu trece neobservata. M- a impresionat grija continua pe care o are sa nu-i lipseasca ceva lui Nicu si felul cum lupta amandoi cu boala lui. Nicu atat de delicat si de discret, avand o mare grija sa nu deranjeje pe cineva. Armonia ce domneste intre ei e nemaipomenita. Sa le dea DD sanatate si poate intr-un viitor, mai apropiat sau mai indepartat, sa ne vedem la Timisoara.




Medy a ras si-a glumit incontinuu. Credea ea ca asa isi ascunde emotiile care o stapaneau. Numai priviti putin fotografiile si o sa vedeti ca nu este asa. Se vede de la o posta cat este de emotionata.
Si George a intretinut veselia. Iar gestul lui de a ne darui flori Mariilor, a fost mai mult decat frumos si nu-l vom uita.
Lasand la o parte faptul ca Medy m-a fiert in suc propriu(glumesc) mi-au placut mult.
O familie vesela si frumoasa!



O alta familie frumoasa(toate sunt frumoase) este cea a Deliei.
Ea si sotul ei Fernando, au facut fotografii si filmulete non stop.
Fiul lor Mihai, care se ascunde sa nu fie fotografiat, cu candoarea lui copilareasca l-a botezat pe George, Pavaroti iar pe Mone Mandela. Un copil delicat si respecos.
Iar parintii lui, doi oameni minunati . Amabili si veseli( mai ales Delia).
Mi-a facut placere sa-i cunosc si sa petrec cu ei aceste trei zile.
Delia ne-a promis ca face un DVD cu fotografiile si filmuletele facute de ei pentru fiecare.
a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0XrCTFeavvhEVBZnqVmKrnrDvIEJ8uEvvDyUfpo87d38tIyI7X8h-cmkNo8SMQ7sf_MPBQ2Nzj_nwTB42qgzQLApta0jpmL4tD8-LWxNLalpmGik_uJxzWr_SGEwf78KU5505l0R3FTk/s1600/IMG_0040.jpg">





O surpriza placuta ne-au facut Maria Elena si Angela care au sosit cu Nelu(sotul Mariei Elena) sambata dimineata si au ramas cu noi pana seara, participand la vizita in cetate si la aniversarea Anenei. Mi-a facut mare placere sa o cunosc pe Mariela, o ardeleanca molcoma a carei voce pe care o stiam de la telefon, mi-a placut foarte mult, pe diafana Angela(Sidy o compara cu un fluturas) care vorbea cu multa dragoste despre cei doi baieti ai ei si pe Nelu, care a fost atat de incantat de atmosfera, de oameni si de tot ce s-a intamplat, ca s-a inscris in fanclubul "gustos.ro".


Daniela si Ion au stat si mai putin. Au sosit ca noi toate, vineri dupa amiaza si au plecat val vartej , sambata dimineata. Aveau o scuza, weekendul urmator erau socrii mari si ii presau treburi importante. Am apreciat ca au vrut sa fie cu noi, chiar si atat de putin. Am fost foarte emotionata cand i-am intalnit. Vorbeam mereu la telefon sau pe mess, dar acum urma sa ne cunoastem. Si surpriza a fost foarte placuta. Mi-o inchipuiam pe Daniela fiind o femeie impunatoare, inalta iar ea este o mana de om, mica si delicata, dar cat de energica.
Am fost impreuna la Mama Luta, dupa o peripetie de pomina. Pe ei, pe Medy si George si pe Doina cu Nicu, i-am uitat la hotel. Medy a vazut ca nu mai coboara nimeni in holul hotelului, unde aveam intalnire, si a sunat-o pe Sidy. Atunci am facut apelul si am vazut cine mai lipseste. Cred ca asta a fost tonul pentru veselia care a urmat si a tinut 3 zile.





A venit si randul prietenelor mele cu care am calatorit , atat la dus cat si la intors. Pe Silvioara o cunosteam personal de aproape un an. Pe Alina si Nico leajm vazut prima data la autogara Militari. Dupa emotia si surpriza intalnirii, cele aproape sapte ore cat am calatorit ni s-a parut ca au trecut destul de repede, pentru ca tot drumul am trancanit, am ras si-am glumit.
Binenteles ca legatuile dintre noi au devenit mai durabile in cele trei zile. Pot spune ca sunt trei fete vesele si simpatice,cu care m-am imprietenit numaidecat. Sper sa ne intalnim din cand in cand sa mai trancanm putin.
Nu am avut un criteriu dupa care sa ma ghidez. Ordinea e aleatorie.
Sper sa nu supar pe nimeni, tocmai acum dupa ce m-am simtit atat de bine in prezenta lor.
Astept de pe acum intalnirea viitoare.










8 comentarii:

Super Nico spunea...

Superb articol, felicitari

maria mihalache spunea...

Mari, sa stii ca intradevar emotii am avut pe tot parcursul intalnirii..........a fost minunat,mai spun asta pentru a nu stiu cata oara.Iar tu ai scris foarte frumos ca de-altfel toate care am fost acolo.Dar oare nu e normal sa scrii frumos cand totul a fost frumos?
Seara buna!

In bucatarie la Sidy spunea...

Mari iti multumim frumos si ai un pupic dulce de la general ! Ai perfecta dreptate...asa e ! El da ordine si noi le executa...
Iar tu esti o scumpa si o dulce !!!

Nicuvar spunea...

Mari, mi-au mers la inima cuvintele tale. Ai dreptate, ne intelegem foarte bine si ne iubim ca in prima zi. Dar nu suntem singurii. Uita-te si la ceilalti. Nici nu iti vine sa crezi ca au atatia ani de casnicie.
Acum vreau sa iti spun ceva. In prima zi, la Mama Luta, cand am ajuns si noi, am filmat. Abia am inceput filmarea si m-ai intrebat: Ce mai faci, Nicusor? Mai tii minte? Imi venea sa opresc filmarea si sa te iau in brate. Am filmat in continuare, acum iti spun de ce voiam sa te iau in brate. Pentru ca mi-ai spus Nicusor, asa m-am inscris pe site si noi suntem prieteni acolo. Nu pe forum, acolo sunt Nicuvar, pe site sunt Nicusor. Si ti-ai amintit.
Ma bucur ca vizitezi blogul meu sportiv si ca postezi comentarii. Inseamna mult pentru mine. Doar ca se creeaza o mica confuzie. Blogul meu este Ganduri de noapte. La tine, la blogroll, la Ganduri de noapte apare Doina.
Ce pot sa spun, decat ca m-am simtit foarte bine la Alba Iulia. Nu e vorba ca nu am vrut sa deranjez pe cineva, nu. Am vrut sa fiu atent la tot ce se intampla si m-am incarcat cu energie, energie pe care am simtit-o la intalnire. Atata bucurie, dragoste, bucurie si intelegere nu am mai simtit in nicio alta comunitate virtuala. Si, crede-ma, nu este prima intalnire forumistica la care am participat. Sunt internaut din 2005. Dar ce a fost la Alba Iulia 2010 a fost fantastic.

maria elena spunea...

Vai Mari ce frumoasa e postarea. M-ai impresionat cu cuvintele frumoase pt fiecare gustoasa/os in parte.

Mari spunea...

Mariele, scrisesem mai mult si mai frumos in completare la postarea precedenta. Si pe ea o mai modelasem, dar m-a pus.....sa sterg ceva semne si cuvinte din Htlm si s-a sters tot ce scrisesem. Noroc ca postarea veche a ramas si asa am continuat cu asta care nu mai e la fel de amanuntita ca ma saturasem deja.
Va multumesc tuturor ca m-ati vizitat si v-a placut.

Camelia spunea...

N-am fost cu voi,la Alba,dar sufletul meu,a fost alaturi de voi.

Mari spunea...

Si noi ne-am gandit si am vorbit despre toate cele care lipseau(de bine, desigur)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails