Alba Iulia, pazea.....3



Desi am promis ca voi continua cu prezentarea zilelor petrecute la Alba Iulia, m-am razgandit.

Eu oricum n-am fotografiile mele, le am de la prietenele mele " gustoase" si asa cum v-am mai spus , o sa le gasiti pe blogurile lor( Sidy, Maria Elena, Medy, Nico, Silvioara) sau pe blogul nou creat special pentru acest eveniment
Eu o sa va vorbesc, mai bine, despre ce m-a impresionat pe mine mai mult la aceasta intalnire.

O sa va vorbesc despre oameni adevarati plini de afectiune, sensibilitate, respect, buna cuviinta

si alte asemenea insusiri, pe care mai rar le intalnim in ultimul timp.

Mai intai am sa va vorbesc despre Marta Gabriela si sotul ei Mone.

Sambata seara, am iesit cu totii in oras, sa ne plimbam si sa mergem la o pizza sau o inghetata.

Intalnirea avea loc in fata Catedralei Neamului. La Catedrala era mare slujba pentru ca a doua zi era Adormirea maicii domnului.

Silvia si Alina se duceau spre catedrala sa aprinda si ele cate o lumanare si Gaby le-a vazut si s-a dus si ea dupa ele.

Atunci Mone mi-a spus ca o sa se intoarca de la Catedrala ravasita toata petru ca si pe mama ei, care a murit toamna trecuta , o chema Maria.

Eu nu stiu de unde si cand( ca afara era deja intuneric) a cumparat Mone un trandafir si i l-a oferit Gabitei s-o inveseleasca putin. Delicatetea lui m-a impresionat profund.

Si apoi au mai fost si alte gesturi de grija si tandrete in toate aceste trei zile.

Cand am fost la Cetate, era o caldura naucitoare si nici un chiosc in apropiere sa ne luam ceva de baut. Mone s-a dus, a cautat apa, a cumparat si s-a plimbat cu plasa cu sticle de apa minerala sau plata(dupa dorinta) dupa noi si ne intreba mereu daca mai vrem apa. Era tare grijuliu sa nu cumva sa ne fie sete si sa ne fie jena sa mai cerem o sticluta.
De Sfanta Maria, Mone ne-a daruit tuturor Mariilor(si eram destule) cate un parfumel. Dar nu numai Mariile au avut parte de un parfumel, pana la urma au primit toate fetele.
Si ca sa nu spuna cineva ca sunt nedreapta am sa spun ca si George, sotul lui Medy a daruit Mariilor cate o floare.
Si Gaby, e o fiinta asa de deosebita si sensibila.
Mi-a facut o deosebita placere sa stau cat mai mult cu ea.
Apoi, cat de emotionata a fost Anena, cand noi toti i-am cantat "Multi ani traiasca" sub poarta Cetatii. Toti turistii s-au oprit si se uitau curiosi la grupul nostru si impreuna cu noi au aplaudat . Avea ochii plini de lacrimi.



Cat de grijulie era, ca toate sa ne simtim bine si sa avem tot ce ne trebuie.
Un alt domn care m-a emotionat a fost Sotul Anenei, Adrian.
Apropos, astazi e ziua lui de nastere. " La multi ani Adrian!"
M-a miscat grija lui deosebita de Andreea. Cat de mult o iubeste si cum raspunde promt la toate cerintele ei!
Adrian mereu langa Andreea, gata sa-i satisfaca toate poftele si toanele si sa raspunda la strigatele ei disperate sa nu plece cumva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails