Salam de biscuiti,



Una din prajiturile preferate de baietii mei(sotul meu si baiatul meu) este salamul de biscuiti. Asa ca eu il fac destul de des. Este si usor si se face repede, plus ca aproape intotdeauna am in casa tot ce-mi trebuie ca sa-l pot executa.






Ingrediente:

500gr biscuiti populari

300gr lapte

150gr margarina

100gr zahar

250gr rahat

100gr nuci

3 linguri de cacao

coaja de lamaie

coaja de portocale

esenta de rom





Mod de preparare:





Folosesc biscuiti de la fabrica de paine Baneasa , care desi sunt populari sunt mai subtirei si moi,sau Petit Boeure, asa ca se rup usor cu mana si ii pun intr-un castron mare. Opresc cativa pe care ii rasnesc cu un aparat special cu care rasnesc si nucile .Nucile rasnite le pun peste biscuiti.

Laptele il pun intr-o cratita pe foc impreuna cu zaharul, margarina, cacao, caoja de lamaie si de portocala si amestec intr-una cu o spatula de lemn sa nu se lipeasca. Dupa ce s-a omogenizat adaug si rahatul taiat fasiute cat vreau eu de mari si mai tin pe foc pana se inmoaie si rahatul destul de bine. Iau cratita de pe foc si o las sa se raceasca destul de bine. Cand s-a racit suficient, torn totul in castronul cu biscuiti si amestec cu spatula de lemn pana se omogenizeaza. Daca mi se pare ca biscuitii nu s-au inmuiat destul mai torn cate un pic de lapte caldut. Adaug si esenta de rom.Cand s-au omogenizat frumos iau din compozitie cu lingura si pun pe folie alimentara presarata cu biscuitii rasniti. Cu ajutorul foliei ii dau o forma rotulda, Din compozitia de mai sus mie imi ies doua bucati de salam de biscuiti pe care le bag la frigider pana a doua zi. Se serveste taiat felii!

E delicios!

3 comentarii:

Daniela spunea...

Cred ca i-am si uitat gustul !
Si asta era o prajitura a copilariei !

Florentina spunea...

O prajitura simpla, dar plina de amintiri dulci! :)

Aurica spunea...

cred ca oricine iubeste acest deliciu simplu si usor de facut dar la fel de rapid de mancat si degustat, yummy :D

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails