Nuci si usturoi


Pe aripi de vant si cu nori intunecati, a venit toamna!
A asternut frunze moarte pe alei si chiar o umbra de regret in sufletul meu, ca asa repede a mai trecut o vara!
Dar nu asta era intentia mea, sa va intristez.
Odata cu toamna, s-a lansat in blogosfera culinara, o noua provocare.




.


Nuci si usturoi!

Va spune ceva asocierea asta?
Am primit aceasta provocare de la " Furnicuta boscodina". Este un nou concurs. Am sa copiez de pe blogul ei cateva detalii. Pentru mai multe amanunte mergeti la sursa.

“Pentru o buna desfasurare o luna o vom imparti oarecum in trei perioade:
26.10 -31.10 perioada de rasculare: va trebui imprastiat zvonul ca toata lumea sa stie si cei ce doresc sa si participe
01.11-11.11-perioada retetelor cu nuci
12.11-22.11 -perioada retetelor cu usturoi
23.11-25.11 -va fi aleasa gazda provocarii lunii decembrie.
Deci dupa o perioada de gandire si rasfoit caietelul cu retete, trecem frumos la treaba. In perioada alocata fiecarui ingredient fiecare va publica pe blogul propriu reteta trimitand un link si o poza a retetei , lata de 300 de pixeli ( email: corespondenta3@gmail.com) ."


Eu zic ca ar fi interesanta si o combinatie "nuci si usturoi". Se poate oare? Ce ziceti?

3 comentarii:

pansy spunea...

nucii ca nucii da'usturoiul unde-i?

pansy spunea...

sorry,abia acum s-au incarcat toate imaginile si am vazut si usturoiul

Mari spunea...

Va pup, fetelor si va multumesc de vizita, desi eu n-am mai postat nimic.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails