Prietenii lui Maxi

Frumusetea asta e Toshy, o doamna venerabila de vreo 15 ani. Eleganta si distinsa.
Nu se mai lasa impresionata de nimic. E foarte inteleapta!
Pe nazdravanul asta il cheama Bamboo! E foarte curios, nazdravan si jucaus, dar si nespus de mancacios, desi nu se vede deloc cat de mult mananca.
De catva timp, Maxi are doi prieteni( pisicile ficei mele).
Mi-a fost tare frica sa nu-i bata si sa transforme casa intr-un camp de lupta.
Dar n-a fost asa.
Dupa cateva zile cand i-am tinut departe unii de altii, am inceput sa-i las sa stea impreuna, bine-nteles, supraveghiati.
S-au mirosit, s-au mai si marait, dar faptul ca Bamboo a fost foarte sigur pe el si a innaintat fara vreun complex pe teritoriul lui Maxi, iar Toshy nu l-a bagat in seama, cred c-a fost de bun augur.
Acum cred ca ar fi o nenorocire sa-i desparti. Baietii se joaca impreuna in fiecare dimineata, cand ai mai vrea si tu sa mai dormi un pic, iar Toshy ii supravegheza cu distinctie. Si ii spala pe fiecare, dar mai ales pe Maxi care ii raspunde la fel, sa nu cumva sa fie prea murdari dupa ce s-au tavalit unul pe altul prin toata casa.
Dupa ce te-au trezit din somn cu joaca lor, trec pe la castronelele cu mancare, beau apa din galetusa mea cu apa pentru flori(cea din recipientul lor pentru apa nu le mai place) si-si cauta fiecare cate un loc sa doarma. Uneori dorm toti trei in patul meu, dar de cele mai multe ori, baietii gasesc locuri inedite.(pe un scaun din balcon, pe biblioteca sau pe dulap, pe vreun raft din biblioteca unde au gasit un locsor liber, printre lucrurile stranse de pe sarma care asteapta sa fie calcate, pe birou, pe tastatura calculatorului, pe masuta lui Alex, etc).
Sa auzi cum se mai cauta cand se trezesc si nu-i vad pe ceilalti doi.
Ii iubesc pe toti trei, dar mai ales pe distinsa doamna de care imi era frica atunci cand era mai mica, fiindca ma scuipa de cate ori ma vedea, ori ma impingea cu labutele sa ma dea jos de pe patul ei.
Viata e mai frumoasa cand niste fiinte nevinovate asteapta dragostea ta, uiti de toate grijile si le acorzi atentia cuvenita.
Acum, cand scriu aceste randuri, nu-i niciunul prin preajma si e liniste in casa. Sigur dorm.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails