Leapsa


Am primit cu mult timp in urma, de la Pansy, o lepsa cu ceiurile din camara.
Am tot sperat ca o sa reusesc sa le fac poze, dar n-a fost sa fie asa.
Am sa raspund totusi scriind cat mai multe din ceaiurile pe care nu stiu pe unde sa le mai pun.
Sunt atat de multe ca nici nu-mi mai amintesc sa le folosesc.

Am sa insir aici cate-mi amintesc:


  • ceai de tei

  • ceai de lamaie

  • ceai de flori de soc

  • ceai de visine

  • ceai de catina

  • ceai de zmeura

  • ceai de afine

  • ceai de fructe de padure

  • ceai de macese

  • ceai de menta

  • ceai din cozi de cirese

  • ceai verde- la pliculet Akbar, Lipton

  • ceai verde- chinezesc cu anason

  • ceai somn linistit

  • ceai picioare usoare

  • ceai de slabit Naturavit

  • ceai Sweet dreams

  • ceai pentru hipertensiune

  • ceai din Coada racului

  • ceai de mesteacan

  • ceai de frunze de nuc

  • ceai de urzica moarta

  • ceai de musetel

  • ceai renal

  • ceai calmant

  • ceai anti-adipos

As mai putea sa scriu inca pe atatea, dar ma opresc aici. Promit ca le fac poze cu prima ocazie si o sa le adaug aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails