Salată de vinete


Pentru că am intrat in postul Paştelui, am pregătit o salată de vinete , cu vinete pe care le-am copt în timpul verii, le-am ambalat în punguţe pentru alimente şi le-am pus la congelator.

Timp de preparare: 20 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
un pachet de vinete coapte, congelate

1 ceaşcă de ulei

sare

1 ceapă tocată fin

3-4 căţei de usturoi pisaţi (facultativ)

câteva fire de mărar

1-2 roşii

Mod de preparare:

Se scot vinetele de la congelator. Se decongelează. Dacă nu au fost tocate când au fost puse la congelator, se toacă cu tocătorul de lemn, se pun într-un castron şi se freacă cu lingura de lemn adăugându-se sarea, uleiul puţin câte puţin iar la sfârşit ceapa, usturoiul şi mărarul tocat fin.

Se ornează cu rondele de roşii, sau fiecare ornează după inspiraţie.

Poftă bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails